Inte alltför meningsfullt men allt mer viktigt...

Kanske borde jag skriva ett längre inlägg nu, men allt det pretentiösa inom mig är inte närvarande idag och utan ett ämne så lämnas oftast bloggen åt sitt öde.
Nu var det inte alls vad jag hade tänkt att skriva och om meningen är att fånga läsaren med första meningen har jag nog misslyckats. Även att det blev sådana "mellanmeningar" som dessa gör det inte bättre, det är lite vad man kan kalla fillers för att få det här inlägget att se mer "matigt" ut än vad det egentligen gör. Hittils har jag inte skrivit något av vett och frågan är om jag kommer göra det, om du fortsätter att läsa resterande meningar så kanske du får veta något intressant, annars så är det bara att gå upp till fältet där uppe och skriva något annat eller kryssa rutan uppe till höger. Varför inte använda menyn längst ner till vänster och stänga av datorn (apple använder får ha överseende här). Nu svamlar jag på för att jag egentligen kan och vill. Nåja...

Det egentligen med dagens inlägg var att om 11 dagar så påbörjar jag ett heltidsarbete efter fem månaders arbetslöshet. Så korka upp champagnen, fram med shotsen, öppna vinet eller gör som jag tänkte nu ta en kopp té. På något sätt ska det firas, antagligen i helgen då jag även firar namnsdag.
Så hade så trevligt med bestyren, själv har jag "semester" en vecka till.
Kommentarer
Postat av: Jens

Grattis mannnen! Vad är det för jobb?

2009-04-24 @ 10:19:05
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Marcus

Tackar tackar, jag föredrar att inte lämna ut något privat i min blogg. Såsom mina tankar, vad som händer i mitt liv med mera. Jag försöker hålla det här så ytligt som möjligt. Får ta det sen...

2009-04-24 @ 14:19:19
URL: http://marcussoderholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är king! Synd bara att vi inte kan busa i helgen. Men kanske grillning hos dig nästa helg? det tycker i alla fall jag låter som en kanonidé! Jag bjuder in mig själv. Som vanligt...

2009-04-24 @ 23:18:08
URL: http://lifeofjojo.blogg.se/
Postat av: Marcus

Kung över vad? Får jag ett eget land? Vilket då isåfall?



Bjud in dig själv bara gör det, måste jag börja ligga i för att få till allt med altan och jävulskap.

2009-04-25 @ 14:16:50
URL: http://marcussoderholm.blogg.se/
Postat av: SOFIE

oh congrats till det nya jobbet isåfall då!

2009-04-26 @ 23:26:59
URL: http://somethingblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0