Suddenly Sunday

Det är i vänners lag, där det mesta redan är klarlagt som alla hämningar släpper. Då man kan släppa loss, ta ut svängningarna ordentligt och helt enkelt vara sig själv. Inte skulle jag "fuldansa" bland okända, inte heller ta rejält udda bilder heller men det gör jag bland vänner. Ja, jag kan vara lite udda, kanske något jag borde arbeta med men det finns klart värre saker här i världen.
När vi ändå är inne på ämnet så efter en del slit, lite svett och en gnutta arbete så försöker jag se saker med andra ögon. Det har hjälpt lite grann iallafall då jag börjar bli lite mer komfortabel med mig själv. Tar fram och visar för mig själv att jag har en hel del goda sidor. Nu tänker jag inte rada upp dem alla för så långt inlägg kan man inte skriva och det vill ingen läsa heller men det tar sig (sa han som hade eld i håret).

För övrigt drömde jag om att jag genomgick en hjärtoperation i natt. Det kändes inte som den mest naturliga drömmen som man kan ha så jag fick lov att kolla vad det tyder på. Nu finns inte hjärtoperation men iallafall operation som betyder "Undergå: längtan efter en förändring i ett kärleksförhållande." Så kan vi lägga till att det var hjärtat med...
Nu var väl det ingen högoddsare direkt heller men iallafall, det tar sig in i drömmar med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0