Me, myself and my Friends

Har känt mig lite som en gammal tvättsvamp senaste tiden. Uttorkad på idéer och mörk och grumlig på insidan. Jag hade planer att skriva någon novell kanske, till och med börja på en bok. Började även med gitarrspelande men jag har varit rätt likgiltig på slutet. Det mest konstruktiva tankegångar jag har är att fundera ut vad jag ska äta för mat under veckan. Nåja... Här tog kraften, orken och inspirationen slut igen, har inget mer att tillkännage.

Eller?

Kanske lite till, satt och fundera när blev jag vän med dem fantastiska vänner jag har nu. Nu kanske du tycker att det är urbota fånigt och varför jag slösar tid på detta. Fast man har sina klasskompisar som kompisar så har det någonstans gått över till att bli personer som man gladeligen spenderar tid med resten av livet. När jag tänker efter så har jag svårt att verkligen sätta fingret på var den riktiga "vänskapen" började någonstans. Jag antar att jag inte är den enda som har det så. Möjligen några enstaka situationer som jag, med hjälp av bilder, kan komma fram till när något "magiskt" hände.
I mitt sökande så kom jag över, eller återfann några bilder som jag i brist på annat lägger upp.

I brist på annat så surfade jag mig igenom förfesten (som inte blev alltför mycket mer än så)Skriver inget, en bild säger mer än tusen ord
En av sommaren 07s varmaste dagar fick en lapplisa lust att dela ut en p-bot till mig.En glad, snart student, pose

Sådär, lite retro-bilder, får väl lägga upp en bild som inte togs i slutet av 2006 början av 2007, så från i onsdags kommer ja, jag vet inte riktigt vad det är men något är det iallafall.

Hamnade i en av fotöljerna som fanns att tillgå under onsdagens ölprovarkväll

Det var allt för denna vecka...

Eller en sista bild..
En sista klassbild
Kommentarer
Postat av: Johanna

Buse bus! Ville bara skriva det...

2009-04-07 @ 22:37:50
URL: http://lifeofjojo.blogg.se/
Postat av: Bjarki!

surfermackan, hade jag glömt bort :D

2009-04-08 @ 10:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0