Sol på denna sida stan

Var nästan tre månader sedan jag skrev senast, känns som det har behövts ta en paus då bloggen har förknippats med lite "dysterhet" om jag får kalla det så. Nästan som jag har tvingat mig själv att skriva något mörkt för att hålla samma stämning som allt annat.

Tre månader är inte så länge, men jag känner ändå som något har hänt. Som att jag jag klev upp ur sängen på andra sidan och konstaterade att jorden var lite blommigare här. Kanske ingen perfekt liknelse men det är en bit på väg. Så vad händer nu? Vad ger livet Marcus förtillfället?
Den frågan vill jag inte riktigt svara på, då jag inte är säker. Jag vet iallafall en sak och då är att jag börjar hitta formen och så här bra har jag inte mått på många år faktiskt.

Så jag ger den här bloggen ett nytt försök och välkomnar alla in i värmen, sätt er brevid mig så ska jag berätta historier, sanna som påhittade.
Kommentarer
Postat av: Eskil

Sagostund låter trevligt! =D

2009-08-05 @ 14:23:47
Postat av: Bjarki!

det var en snabb comeback! ge mig mer tack!

2009-08-10 @ 11:05:15
URL: http://bjarki.se/blogg/
Postat av: Marcus

Jag vet, men jag gick på pumpen igen och vill inte skriva det gamla vanliga skiten. Så du får vackert vänta ett par veckor till eller ge mig ett nytt liv, ett bra och roligt sådant.

2009-08-11 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0