Time passes by

Så börjar jag jobba imorgon, efter lite mer än fem månaders arbetslöshet ska jag infinna mig på lasarettet klockan 7 imorgon. Det tar emot lite och jag har varit lite nervös över det hela men samtidigt så ska det bli underbart att få jobba och tjäna lite pengar.
Anordnade en liten "gathering" igår. Eller det var snarare jag och Johanna som gjorde det då hon hjälpte mig med det hela. Kvällen tycktes aldrig ta slut (vilket var lite drygt med tanke på att jag hade fotboll idag klockan 10) men jag tar det hela som ett gott tecken och att folk hade trevligt.

Så på det stora hela är det bra men jag har haft svårt att sova de senaste dagarna, jag vrider och vänder på mig. Ligger och funderar lite för länge varje natt. Jag går runt med konstant sug i magen. Som jag skrev i tidigare inlägg så är det inget obekant och lite smålustigt att det skulle hända igen.
Nåja, jag hade iallafall tur med vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0